[OT] Zatkli majitele DataRecovery

APa navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 24 21:09:28 CET 2007

Tak kdyz mel jit 18.12. do vazby tak ... ?

Jinak za fizicke zniceni pevný disk, disketa, ZIP, JAZ, magnetická páska
uctovat 6000,- tak to uz je ale narez, to to daji do drticky a vyinkasuji
6000,-  :-)) (u CD/DVD jen 600,-) :-)
¨
UPOZORNĚNÍ:
Po likvidaci dat u nás již NENÍ MOŽNÉ DATA OBNOVIT ANI ŽÁDNÝM ZPŮSOBEM
ZÍSKAT ZPĚT!!!