WinAvr - par dotazu

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Leden 24 13:46:41 CET 2007

> Promennou register jsem samo zkousel ale do registru se neumistila, i
> když byl program velmi jednoduchy...

Co jsem se zbezne dival do kodu, tak u lokalnich promennych (pravda,
vsechny byly 8bit) to hazi do registru bez problemu i bez direktivy.
ALe je pravda, ze jsem nad tim nijak zvlast nehloubal...

> Je nejak definovano, v kterych registrech je predavana navratova hodnota
> z funkce? Jde mi o to, jak slozite/schudne  je napsat celou funkci v asm
> a prilinkovat. U ISR jsem to videl, ale tam není potreba predavat
> parametry.

Tady je nejaky popis, treba tam budou odpovedi
http://www.stanford.edu/class/ee281/projects/aut2002/yingzong-mouse/media/GCCAVRInlAsmCB.pdf

KR