WinAvr - par dotazu

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Leden 24 13:38:37 CET 2007

>...nastavim nektery citac na takovou preddelicku tak, aby byla perioda
>preruseni vetsi nez pozadovana a pro zkraceni pri preruseni naplnim
>registr casovace takovou hodnotou, aby to preteklo ve spravnou chvili

>KR

Jj, ted mi doslo, ze když je tam preddelicka, tak mi to nemuze utyct
když bude reakce na preruseni rozumna. Takze tenhle problem skrtam ;-)

Promennou register jsem samo zkousel ale do registru se neumistila, i
když byl program velmi jednoduchy...

Je nejak definovano, v kterych registrech je predavana navratova hodnota
z funkce? Jde mi o to, jak slozite/schudne  je napsat celou funkci v asm
a prilinkovat. U ISR jsem to videl, ale tam není potreba predavat
parametry.