WinAvr - par dotazu

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Leden 24 13:28:50 CET 2007

> -          jaky je rozdil v nastaveni optimalizace – pochopil jsem podle
> listu, ze O0 neoptimalizuje a vznika priserny kod, ale mezi O1-O3, Os jsem
> nenasel rozdil.

Nejaky popis je tady
http://gcc.gnu.org/onlinedocs/gcc-3.4.3/gcc/Optimize-Options.html
hodne hrube receno ciselne optimalizuji na rychlost vykonani, s na velikost kodu

> -          Je nejaka finta, jak protlacit umisteni lokalnich promennych v
> registrech? Zatim se mi nepodarilo a stale nacitani a ukladani do SRAM je
> dost neefektivni. Nejaka finta/direktiva pro umisteni dat?

existuje klicove slovo register, ale je to jen doporuceni, zalezi na
dobre vuli kompilatoru

> -          Jak bezne generujete periodicke preruseni? Ja k tomu vyuzil timer
> 1 v CTC rezimu, ktereho je na to ale celkem skoda (tady ho ale k nicemu
> jinemu nepotrebuju). Jde mi o to, abych nemusel programove reloadovat a mel
> "hezkou" casovou periodu, coz myslim timer0 ani 2 neumi???

??
nastavim nektery citac na takovou preddelicku tak, aby byla perioda
preruseni vetsi nez pozadovana a pro zkraceni pri preruseni naplnim
registr casovace takovou hodnotou, aby to preteklo ve spravnou chvili

KR