WinAvr - par dotazu

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Leden 24 13:18:03 CET 2007

Nikdy jsem vlastne poradne s ATMEGA nedelal, tak mam par nejasnosti. Ted
delam kousek zarizeni na ATMEGA8, cast programu uz je, C v pohode,
nechapu, ze jsem ztracel cas s PIC a assemblerem.

-          jaky je rozdil v nastaveni optimalizace - pochopil jsem podle
listu, ze O0 neoptimalizuje a vznika priserny kod, ale mezi O1-O3, Os
jsem nenasel rozdil.
-          Je nejaka finta, jak protlacit umisteni lokalnich promennych
v registrech? Zatim se mi nepodarilo a stale nacitani a ukladani do SRAM
je dost neefektivni. Nejaka finta/direktiva pro umisteni dat?
-          Jak bezne generujete periodicke preruseni? Ja k tomu vyuzil
timer 1 v CTC rezimu, ktereho je na to ale celkem skoda (tady ho ale k
nicemu jinemu nepotrebuju). Jde mi o to, abych nemusel programove
reloadovat a mel "hezkou" casovou periodu, coz myslim timer0 ani 2
neumi???
-          Je nejaka direktiva, s kterou by se daly definovat promenne
typu bit a tim byla zefektivnena prace s bitovymi flagy?

Diky za pripadne namety zkusenejsich. Vubec nejlepsi by byl nejaky
odkaz, kde by veci specificke pro AVR byly nejak popsany, nemam moc casu
se tim zabyvat ale taky nechci, aby byl vysledek zbytecne neefektivni (I
kdyz v tomhle pripade to je asi jedno, ale AVR se mi libi ;-) )