OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 23 14:14:27 CET 2007

To je spíš proto, že se to v tom ASM fakt nedá :-)

Navíc by v tom bylo velice podstatně více chyb než při psaní ve vyšším
jazyce.

Což jsou zároveň dva hlavní důvody proč vyšší jazyky vznikly -
usnadnit (= urychlit = zlevnit) práci s kódováním algoritmů a
poskytnout překladači nějaké přídavné informace aby mohl pomoci
programátorovi odhalovat chyby. I to blbé céčko mně varuje když cpu
třeba signed do unsigned, ale assembler už z principu nikoliv :-) a
tak podobně.

Aleš Procháska