OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@elnec.sk
Úterý Leden 23 13:20:54 CET 2007

Zdravim vsetkych,

   ked uz je tu takato debata, tak mi neda ...  Teste sa bude este
horsie. Napr. cca od 2011-13 zacne platit zakaz vyroby (trochu som to
pritiahol za vlasy, ale nie velmi) pristrojov, ktore umoznuju
analogovy vystup. Vhodny link napr.:
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060224-6255.html

Slavo Tomascik