OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Leden 23 13:18:43 CET 2007

> Kdyz jsem onehda cetl ze linux neuspel z duvodu male medialni kampane atd.. Vzpomenu si jak jsem psal nejakej programek na macintosh a zjistil jsem pri tom jak hodne si pujcili z opensource tak myslim muzu rict ze tady to opensourcovej svet docela vyhral. A co se tyce zastoupeni macu na svetovem trhu tak neni zdaleka zanedbatelne. Akorat ze se moc nevi o tom ze drtiva vetsina kodu na macu je prejata z opensource.

A ja myslim, ze se to snad i vi... MacOS X je vlastne nejake *BSD, html engine
Safari je patchle khtml z KDE (a diky nemu je ted khtml mnohem dale), mohlo by
se hovorit dale a dale... Skoda je, ze Apple zejmena drive byl extremne
uzavreny, mozna bych dnes byl jeho priznivcem.
           S pozdravem Pavel Troller