Re: OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Leden 23 11:53:20 CET 2007

Teda pravda je, že Windows 95 běží opravdu o mnoho rychleji než třeba Windows 2000, ale užitnou hodnotu bych fakt nesrovnával. Windows 2000 jsou IMHO první použitelný operační systém od MS. Do té doby jsem pro svou práci používal Linux.

Jedním z důvodů, proč se celý systém nepíše v assembleru, neoptimalizuje pro jednotlivé procesory atd. je ten, že v jednoduchém kódu bude méně chyb, bude ho moci spravovat někdo jiný atd.

Vojta Bubník