OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 23 11:48:10 CET 2007

Inu, takovy uz je trend moderni doby, obtezovat legalni vlastniky
zatimco piratu se to netkne. Osobne to resim tak, ze si software
koupim a pak si k nemu sezenu crack.

Ales Prochaska