Pomoc s vyberem osciloscopu

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Leden 23 09:04:21 CET 2007

Pokud se bude jednat o bezne komunikacni rychlosti, tak muze vyhovet v
podstate kterykoli digitalni osciloskop. Cim se ale lisi je velikost
pameti. Pro kratke prubehy opet staci zakladni modely.

Mel jsem TDS210. Ted mam MSO6014 a kdyz jsem hledal chybu v USB
komunikaci, tak to s timto pristrojem bylo jakz-takz uskutecnitelne.
TDS210 by se vubec nechytal kvuli malemu bufferu...

Hynek Sladky