[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Leden 23 03:06:43 CET 2007

Nekolik pravidel pro praci s DB soubory:
1. Nikdy nesahat na souboru, pokud bezi server (ani cteni),
  obvykle to vede k poskozeni DB (cteni si zamyka cast souboru,
  coz byva obcas fatalni).
2. Vetsina serveru si uklada na zacatek souboru stavove informace,
  obvykle se tyto informace ukladaji s kazdou transakci (docela smrtici pro CF).
3. Ujistete se, zda skutecne musite pouzivat SQL server, ukladat logy
 do TXT souboru ma sve kouzlo (napriklad Firebird umi takoveto tabulky pripojit
  a klast nad nema dotazy).
4. na CF bych ukladal regulerni backup (to umi udelat vetsina serveru
  i pod zatezi) a to jeste pres gzip.

	Slavek