[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Leden 22 19:58:31 CET 2007

Jeste to tu nepadlo, ale dalsi moznosti je pouziti filesystemu,
pro flashky, ten by mel taky mel prispek k zivotnosti.
Samozrejme predpokladem je inteligentni databaze.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 22, 2007 2:02 PM
Subject: [OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Vypada to jako OT, ale jiz jsem se ptal v nekolika databazovych konferencich
a vysledek nula, tak zkousim stesti zde.

Pro pravidelne ukladani maleho mnozstvi dat bych rad pouzil SQL server
(Linux], problem je, ze data se maji ukladat na Compact Flash a tak hledam
nejaky  RDMS , ktery by mi tu CF neposlal do vecnych lovist behem roku.
Predpokladam, ze data by se ukladala do Temp tabulky v RAM a jednou za cas
by se hromadne zapsala do hlavni databaze na CF.

Poradite?

Dekuji