[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 22 14:57:33 CET 2007

PostgreSQL zadne takove parametry nema , podle autoru s kerymi jsem to
konzultoval je dokonce pro podobne pouziti zcela nevhodny. Nezapominejte, ze
krome dat a tabulek si SQL servery vytvari transakcni logy, docasne tabulky
pri dotazech a radu dalsich zapisu, kdy se nepredpoklada problem s cetnsoti
zapisu na HDD, tedy pouziti CF.

Docela jsem patral pro reseni SQL /CF a nasel jsem jeden jediny SQL urceny
pro CF, a to byl komercni projekt za naprosto neskutecne prachy, primarni
urceni bylo pro PDA a podobne.

To: HW-news
Subject: RE: [OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

To se myslim celkem spatne slucuje sql a malo zapisu
Ale je mozne ze treba postgresql bude mit nejake parametry ktere omezi praci
s fyz. mediem