Jaké HW AP 5GHz na páteř?

Cizek.Milan cizek.milan@seznam.cz
Pondělí Leden 22 14:45:23 CET 2007

Ahoj,
vím že je tu také celá řada wifistů, tak mi snad někdo poradí. Rozhoduji se, jaké pořídit HW AP 5GHz na naše páteřní spoje. Podmínkou je naprostá stabilita, co nejvyšší propustnost, nejlépe 12V napájení. Ostatní funkce a fičury jsou mi relativně k ničemu.

Compex jsem vyloučil pro nízkou propustnost (10-18Mbps).
do WRT-511, ač bych rád šel, nemám v něj po přeštení několika diskusí příliš důvěru.

Plánuji pro začátek 4kusy - komplet předělávka páteří - místo karet HW AP spojeno přes 802.1q switch. Cenově tak nějak rozumě, do 4000,-/ks. Díky za nápady

Milan