[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Leden 22 14:35:14 CET 2007

On Mon, 22 Jan 2007, Tomáš Tomáš wrote:

> Pro pravidelne ukladani maleho mnozstvi dat bych rad pouzil SQL server
> (Linux], problem je, ze data se maji ukladat na Compact Flash a tak hledam
> nejaky RDMS , ktery by mi tu CF neposlal do vecnych lovist behem roku.
> Predpokladam, ze data by se ukladala do Temp tabulky v RAM a jednou za cas
> by se hromadne zapsala do hlavni databaze na CF.

V tom pripade asi muzete pouzit jakykoliv SQL (treba mysql) a jednou za cas
overit zda se v te databazi neco zmenilo (napr. pomoci md5sum toho db
souboru) a kdyz ano tak ho vydumpovat na tu CF . Pripadne to predtim
zazipovat. Kdyz si na te CF udelate filesystem a dump soubory si budete
ukladat s nejakym inkrementem ve jmenu, tak si to muzete napsat tak ze se
pred zapisem noveho soubory umaze potrebna velikost v nejstarsich souborech
a tim se budou lip vyuzivat vsechny bunky CF.