[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Leden 22 14:18:42 CET 2007

V jave existuje mala databaze hypersonic, ta si drzi data v pameti a
pri ukonceni je perzistuje na disk jako sql skript (vytvoreni tabulek
a naplneni dat). Treba by se to dalo nejak vhodne prodratovat s cronem

KR