[OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 22 14:02:36 CET 2007

Vypada to jako OT, ale jiz jsem se ptal v nekolika databazovych konferencich a vysledek nula, tak zkousim stesti zde.

Pro pravidelne ukladani maleho mnozstvi dat bych rad pouzil SQL server (Linux], problem je, ze data se maji ukladat na Compact Flash a tak hledam nejaky  RDMS , ktery by mi tu CF neposlal do vecnych lovist behem roku.
Predpokladam, ze data by se ukladala do Temp tabulky v RAM a jednou za cas by se hromadne zapsala do hlavni databaze na CF.

Poradite?

Dekuji