(Pre zaujimavost:) Kabelaz...

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 22 01:44:34 CET 2007

Nekdy to s tou chybou beha  i v komercnim provozu nekolik let, nez se na
ni prijde!
Asi pred 5 lety jsem delal Citac od "Zajice". Uz jsem v tom vymenil  3
transformatory ( plastove zalite 9V/0,5A) vzdy se nejak nafoukly a
"naboptnaly"
Odber citace byl cca do 300mA na 5V vetvi, takze jsem to prisuzoval
zmetkovitosti transformatorku.
Nedavno jsem zjistil, ze na  usmernovacim mustku v napajeci je na
plosnem spoji vlasovy spoj prez jednu diodu.....:-(