Re: OT: stlačený kyslík

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Leden 21 09:17:17 CET 2007

Co se tyka hmotnosti tak je to kupodivu uplne jedno, protoze pro
urcity material lahve a pri zachovani tvarove podobnosti lahve je
pomer hmotnost lahve / mnozstvi plynu uvnitr nezavisly na velikosti a
plnicim tlaku lahve (rozumi se v rozsahu linearni kompresibility, cili
tak do 250 baru pro vzduch a kyslik).

Ales Prochaska

>>> Milan