RE: Ochrana UTP před bleskem

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Leden 20 22:20:51 CET 2007

Ty proudy potecou, pouze pokud se prorazi oddelovaci transformatory.
Na kazdem konci twistu je jeden, takze se musi prorazit oba, obvykle je treba
cca min. 2 KV/transformator.
Twist je mnohem odolnejsi, nez koax, ano tam byly problemy, ale to je zase uplne
o necem jinem.
Takze bych byl v klidu.

	Slavek