Re: Re: OT: stlačený kyslík

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Leden 20 21:22:47 CET 2007

Kupodivu ani ne vsechno co je kosmicke musi byt ve vsech smerech High,
u kosmickych skafandru musi byt splnena jedna zasadni podminka, musi byt plnitelne v kosmu a musi byt lehke. Napriklad ti hosi co se prochazeli na mesici sebou tahali cca 0.5kg kysliku a to v lahvi o tlaku 70Atm :-)
Pokud se chcete podivat jak takovy skafandr vypada
http://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/apollo/lk8.htm
http://mek.kosmo.cz/pil_lety/usa/apollo/lk6.htm