linearni pohon

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 19 22:40:16 CET 2007

ja mam tioez velmi dobre skusenosti s techniskou podporou. Kupil som len
dve vyvojove sady do prace a mal s nimi dost problemov (z mojej strany,
nie od nich). Promptne a kvalifikovane mi odpovedal na moje stupidne
otazky a nakoniec este poslal aj dodatocne iny typ procesora, pac som
zle objednal...
Keby som potreboval motory tak sa nevaham na nich obratit znova :-)
b.