AVR - ISP - dotaz

Ctirad Konečný ck@cbox.cz
Pátek Leden 19 21:48:20 CET 2007

Dobrý den.

ad 2 - určitě doporučuji se ošetření resetu dostatečně věnovat - vnější
obvod pro generování resetu.
Využívám jen interní watchdog - dokážeme AVRko dostat do stavu, kdy mu
nepomůže ani externí reset. Jedině vypnout, zapnout napájení.
Daří se nám to i u jiných procesorů. Souvisí to zřejmě s dokončením, nebo
nedokončením reset cyklu. S rostoucí složitostí MCU bude asi stále
komplikovanější i reset fáze.

ad 1 - já mám na SPI více obvodů bez oddělení, ale jsou aktivovány jedním
pinem z MCU. Tento signál je při resetu neaktivní a nahodí ho až
inicializační rutina komunikace SPI.

ad 3 - nehledal jsem

Zdravím CK