Základní deska notebooku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 19 18:25:28 CET 2007

Ahoj,
mám tady problém s jednou základní deskou notebooku. Má někde studeňák, ale
nemůžu ho najít. Vím přesně, jak s deskou zapružit, aby šel notebook
zapnout, ale i když tohle zkouším, nic vidět není. Napadá vás někoho, co by
s tím šlo dělat? Případně nechtěl by se na to někdo z Brna podívat? Nebo
nemáte někdo desku pro HP nx8220? Předpokládám, že ta deska bude shodná pro
hodně řad notebooků, minimálně pro nw8240, nc8320. Taky jsem našel čísla
náhradních dílů desek: 382686-001, 382687-001 nebo 382688-001. Taky můžu
udělat fotky. Předem díky za rady...

PS: Na eBay se dá ta deska sehnat za necelých 700USD, což je samozřejmě
nepřijatelná cena.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death