Usb konvertor RE: RS232 a rychlost - jak zjistit?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Leden 19 15:44:19 CET 2007

Staci RX TX (vim,, ze vsechny brouci neumeji full RS23S a ani ji
nepozaduji). Chci si to udelat sam (co nejmensi). Dik za odezvu.

Vim, ze by se melo stacit podivat nekam do katalogoveho zapojeni, ale, lepsi
je zkusenost nekoho, kdo uz to delal, jestli by neprispel. Konstrukce treba
s ftdi byvaji silene slozite (pro muj ucel), zase kabel s GPS a PL chipem se
mi nechtelo kuchat i kdyz tam je ta miniaturizace asi dokonala :-)