co misto UPC ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Leden 19 10:27:25 CET 2007

Nemate aktualni informace, czlink uz tyden na nelegalnich dekoderech
nejede....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 19, 2007 9:21 AM
Subject: Re: co misto UPC ?

Masnica Lubomir napsal(a):

> Po zrušení UPC Direct mi zůstal anténa a příjimač.
> Ten hlási vlož kartu. Nedalo by se to použít na příjem nekodovaných
> programů ?

Dalo.
Dokonce i kódovanych... CZ, SK link bohužel dočasně, protože probíhá
výměna karet za účelem utajení dekódovacích klíčů. ( na new kartách jsou
adresáře s key nečitelné)  Ale funguje vše volné  ( v češtině TV24, NOE,
muzika - Očko a ještě asi dva další ) co je dostupné na orbitu + spousta
kódovaných a prolomených systémů.
Před časem jsem dával odkaz...
Takže:

http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=6.41cz_czlink_by_paran_2MB.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&

Upload sw do prijimace timto programem:
http://www.gsmobil.net/navody/dsxflash/dsxflash/DSXflash05cz.zip
( zde podrobnější postup :
http://www.gsmobil.net/navody/dsxflash/index.htm )

po nahrati flashe je treba smazat sektor 12 v pameti a na to misto
nahrat vlastni emulacni soft verze 2.2
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=emufixKTM_v.2.2_6010_do%2002.11.rar&directory=Prijimace/Philips%206010/KTMfix2&

( zde popis jak na to podrobně:
http://www.gsmobil.net/navody/emu6010/index.htm )

Vlastní settings s jednotlivé kanály -  programy z družice astra  23,5 a
19,2  je v tomto souboru:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=astra23astra19.zip&directory=Prijimace/Philips%206010/KTMfix2&

Do přijímače třeba nahrát tímto softem:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=DSXEdit%201.4%20by%20somebody%20v0.5A%20Bastik.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&

( postup podrobněji popsán zde :
http://www.gsmobil.net/navody/dsxedit/index.htm )

případnou editaci dekódobvacích klíčů tímto programem:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=Aplikator_v0.99c.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&

Musí se tam dát karta , kterou se to celé ( EMUlace)  nastartuje. Jde
jen a poze o spuštění toho procesu emulace , pak už se může karta
vytáhnout - do dalšího úplného  vypnutí přijímače.
Jedná se o GOLD kartu ( uvnitř je PIC16F84 a 24C16 )  Jinak to dělá
přesně co popisujete, nejdou kódované kanály....ostatní ano.

Náplň do PIC a eeprom je zde:
http://www.gsmobil.net/navody/emu6010/gold_emu6010.zip
Pokud máte kartu "udělanou" ( první schéma na stránce
http://www.gsmobil.net/faq/card.htm )  pak lze naprogramovat zvlášť PIC
a zvlášť eeprom, pokud máte zalisovanou v plastu, pak je nejprve třeba
nahrát do PIC loader:  http://www.gsmobil.net/software/Loader_gold.zip
klasickým programátorem a pomocí  IC progu:
http://www.gsmobil.net/software/icprog.zip .
Pak pomocí Winphoenixu (
http://www.satelit.cz/download.php?op=mydown&did=8 ) nebo IC progu (
nastavený na program 24C16) nahrát eeprom ( loader v PIC16F84 funguje
jako interface mezi programátorem  a 24C16.
a poté nahrát PIC .....

Jako vedlejší efekt při použití disec přepínače na astře 19,2 /23,5  je
nemožnost přepsání aktuálního sw v přijímači automaticky z družice při
stdby.
V tomto stavu je totiž disec přepnut na pozici a, kde je družice 23,5 a
zde  nehrozí přepsání fw.
Jinak  softEMU  umi nejen CW ale další systémy, v odkazech na soubory
jsou všechny dostupné klíče ostatních kódovacích systémů - samozřejmě
pro studijní účely !

Honza