Re: Jak jsem kreslil DPS pred 15 lety was Re: Poptávka:

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Leden 19 04:17:16 CET 2007

Ja jsem takhle kreslil desky pro SAPI 1 a koukal jsem na jako na zazrak na
Edu Smutneho, jak ty svoje rucne kreslene vykresy digitalizoval, aby se to
dalo vyrobit s prokovenyma dirama ....
Andel

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 18, 2007 8:30 PM
Subject: Jak jsem kreslil DPS pred 15 lety was Re: Poptávka:

Panu Horkemu jsem hledal dokumentaci k PMI-80 a nasel jsem i tu rucne
kreslenou DPS pro tenhle pocitac
http://www.cncnet.info/storage/pmi_deska.jpg

Nedavno jsem to tady zminoval ze jsme si tim prosli vsichni tedy
milimetrovy papir, tuzka, guma, pak trubickove pero, tuz a pauzak.

Je to strasne videt ty silene dlouhe sbernice a mezery mezi vedenim, ale
fungovalo to na prvni zapojeni. Nakonec jsem si tam jeste pripojil 32kB
SRAM kdyz se objevily v GME. Mam ho ve sklepe dodnes.

RadekCX - http://www.cncnet.info