OT:ATX zdroj

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Leden 18 15:22:28 CET 2007

Navolit v BIOSu ACPI atd. a ve windows odstranit (odebrat) relevantní systémové prostředky. Restart a mělo by to jet, pokud to ovšem ta deska vůbec umožňuje.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Ing. Karel Matějíček
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Thursday, January 18, 2007 2:32 PM
  Subject: OT:ATX zdroj

  Na letitém PC odešel AT zdroj. Protože deska (HOT-591P) má možnost napájení i ATX zdrojem a já jeden měl, použil jsem ho.
  Na desce jsem přepojil jumper z AT na ATX, místo síťového vypínače nabastlil tlačítko a připojil ho do základovky. Zapnout počítač
  jde, ale při vypnutí (nainstalovány Win.XP Prof.) se zdroj nevypne a musím ho vypnout opět krátkým stisknutím tlačítka. Hledal
  jsem nějaké nastavení v Biosu i ve Windovs, ale nějak se nedaří. Nevíte jak na to?