PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 18 13:08:34 CET 2007

On by se mozna i v rade 18F nasel nejaky stejnenohovy :-) ale zrejme bude
stejne mit jinak rozmistene programovaci piny. Ale pokud se podivate do
datasheetu a napojite spravne vystupy programatoru na odpovidajici piny
procesoru (Vss, Vdd, Vpp, Clock a Data), tak muzete naprogramovat jakykoliv
novejsi PIC bez ohledu na pocet jeho noh. Ja osobne vubec v poragramatoru
nemam patici, mam akorat ICSP konektor a z nej vytazeny kabel, PIC vzdycky
strcim do kontaktniho pole, "napicham" piny a programuju. Jestli mate v
programatoru jen patici a nemate udelany konektor ICSP, tak doporucuju vzit
jeste jednu patici, strcit ji do te v programatoru, a zvrchu pripajet na
odpovidajici piny kabliky, kdysi jsem pouzval taktez JDM a mel jsem to takto
udelane. A nebo si udelat nejakou redukci na vetsi pouzdra. U procesoru
ktere podporuji low voltage  programming by jeste mel bty stazen k zemi pin
PGM a taky doporucuju zablokovat napajeni mensim kondikem, uz se mi stalo ze
se nektere PICy bez nej programovaly nespolehlive.

Jinak inspirovat se take muzete u J.Bezstarosti:
http://bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm (na strance dole)
a http://bezstarosti.cz/elec/picprog/picprog.htm (taktez dole na strance -
finta se ZIF patici).

Dusan Dolezal