Schema zdroju Eurocase ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Leden 18 11:57:10 CET 2007

Taky je mi lito vyhazovat pc zdroje
Kdyby nekdo touzil po vadnejch zdrojich cca 20 kusu se mi tu vali (Praha Branicka ul.)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Thursday, January 18, 2007 11:48 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Schema zdroju Eurocase ?

Nemate nahodou nekdo schema zdroju EuroCase?
Mam tu jeden, ktery se pokud je zapojen v PC po pripojeni napajeni hned rozebehne , ale PC nenaskoci.
Vypada to na nejakou zavadu v obvodu standby napajeni, problem je, ze zdroj neni zapojen tak uplne standartne a mista vnem je jak v hodinkach a k nekterym soucastkam lze jen po odstraneni dalsich x vrstev soucastek.
Jinak receno pokud clovek nenajde podle schematu podezrely elektrolit  tak to nema cenu moc opravovat, vzhgledem k cene , Na druhous tranu mi je lito to vyhodit.

http://www.eurocase.cz/Czech/showprod.php?id=139&PHPSESSID=cc569befe9fc553007df68310567ef1a