PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 18 09:39:33 CET 2007

To nejenze neni problem, ten 18Fxxx na tom JDM naprogramujete taky. Ale na
druhou stranu ono se na tom 16F84 da zacit taky, zvlast pokud uz ho ma
clovek v supliku. Ze skoro nic neumi je pro zacatek spis vyhoda, aspon se
clovek nemusi hned na uvod prokousavat nekolikasetstrankovym datasheetem. A
na 18Fxxx se pak da prejit behem hodiny.

Dusan Dolezal