Opracovanie (vyroba) velkoplosneho duraloveho plechu

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Leden 18 09:06:48 CET 2007

je tam asi 6 metrov rezu. Este vcera, paralelne s konferenciou som poslal mail trom slovenskym firmam ktore som nasiel na internete. Jedna z nich promptne odpovedala uz vecer, takze mam zhruba predstavu o cene. Je to ca. polovica ceny materialu (~700Skk, www.rezmat.sk), takze by to slo.
Laserom to nechcem rezat pac tam budu ostre hrany a bez dalsieho opracovania sa na tom mozu ludia co to budu montovat poranit.
Dik za tipy, tak rychlu reakciu na emailovu poziadavku som snad od slovenskej firmy este nedostal :-)
b.