FW: Disk z Notebooku IBM

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Leden 17 16:00:42 CET 2007

Zdravim,
Ohledne toho zalohovani citlivych dat. Jestli je OPRAVDU nutne mit
data zasifrovana pomoci toho specialniho cipu aby nesla precist v
jinem notebooku, neni take nutne mit podobne zasifrovanou a ochranenou
i tu zalohu? Protoze pokud zly zlodej bude chtit ukrast cena data, tak
neukradne zasifrovany notas, ale zalohu? Navic pokud mi ukradnou cely
notas, tak ono sifrovani az takovy porblem neni, problemem se stava
pouze tehdy, pokud mam disk a nemam notas (Nebo je to 3 spatna hesla a
data v luftu?). Takze uprimne receno scela mi unika smysl tehle
dokonale featury.

Jan Kastil