FW: Disk z Notebooku IBM

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Leden 17 15:08:12 CET 2007

1. pravidlo zálohování: člověk začne zálohovat až potom, co přijde o data...

Já osobně mám v PC dva disky a data, o který nechci přijít (= fotky)
mám nakopírovaný na obou, jednou za čas dělám zálohu na DVD-R, s tím,
že se tak polovina překrejvá (některý fotky jsou tak na 2 DVD), není
to úplně ideální zálohování, ale stačí to. Zatím mi nekleknul disk ani
se nestala jiná pohroma ;)

Slabiny tohohle způsobu jsou: 1) když shoří zdroj v PC, může s sebou
vzít oba disky a 2) DVD-R není ideální médium pro zálohy, no zatim
jsem byl línej shánět DVD-RAM. No ale furt lepší než nezálohovat
vůbec.

P.K.