cim rozumne merit vykon anteny?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Leden 17 11:36:01 CET 2007

JK> Jenze CTU to meri v realnem prostredi a ne v bezodrazove komore s
JK> vyloucenim jinych zdroju :-)) Anteny byt v jinem pasmu jsem kdysi ve skole takto taky meril.

Zaleží na směrovosti přijímací antény. Pokud bude dostečně úzká, může
se chyba vejít do rozumných tolerancí.

A nebo můžete s anténou kroutit všemi směry a udělat si prostorový
model pole v daném místě :-)

Předpokládám že i v případě měření ČTÚ je rozumná tolerance - cílem je
nejspíš odchytit lidi kteří překračují povolený výkon řádově a nikoliv
o pár dB.

Tomáš