PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Leden 17 11:10:42 CET 2007

S prerusenim to taky vzdy nemusi jit.
Jeste se da vyresi taky tak, ze si navic zavedete jedno bytovou promennou, kterou pred kritickou operaci nastavite, v preruseni ji nulujete, a po dokonceni operace zkontrolujete zda je stale nastavena nebo snulovana (signalizuje ze preruseni prislo nekde v problematickem useku) a cele pripadne zopakujete.
Ja to vyresil obracene (v mem pripade jsem mohl), ze si z hlavniho programu nastavim flag, ze jsem v kritickem miste a v preruseni tento flag testuji a kdyz tak praci s touto problematickou promennou preskocim.

JK