PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

iko iko@kamarad.cz
Středa Leden 17 10:59:02 CET 2007

> Presuseni se nezapomene, ale vyvola se v okamziku kdy ho povolite.
> Dejte si jen pozor, muze se tak naakumulovat vic pricin a je potreba je
> osetrit vsechny.

Aha, takze ked povolim znovu prerusenie a je nastaveny priznak
prerusenia, tak sa hned zavola? To je fajn :), takze uz je to riesitelne.

> Projdete si archiv, pred tydnem se zde resil kviz ktery se zabyval prave
> atomizaci pristupu k vicebytovym promennym.

To som cital, len mi nebolo jasne ohladne toho prerusenia.

Dakujem za pomoc

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises