PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Leden 17 10:07:28 CET 2007

i> zdravim,

i> som v podstate zacinajuci s PIC, zacal som v asembleri, ale je to moc
i> narocne na cas, tak som skusil C (BoostC). Mam ale problem, neviem ako
i> sa to v PIC (16F84A) riesi. Mam premennu typu INT (16bit), pracujem s
i> nou v hlavnom programe. V preruseni potrebujem s nou tiez pracovat, ale
i> co ked sa mi prerusenie zavola v polovici operacie s tou premennou?
i> Napadlo ma zakazat na tu chvilku prace s premennou prerusenie,

Ano

i> ale co
i> ked bude chciet prist prerusenie prave v tom okamihu a ono sa mi
i> nezavola? Po povoleni prerusenia sa to zabudnute zavola, ci nie?

Presuseni se nezapomene, ale vyvola se v okamziku kdy ho povolite.
Dejte si jen pozor, muze se tak naakumulovat vic pricin a je potreba je
osetrit vsechny.

Projdete si archiv, pred tydnem se zde resil kviz ktery se zabyval prave
atomizaci pristupu k vicebytovym promennym.

Tomas

i> dakujem za nakopnutia,

i> iko