RE: Podsvícení LCD displejů

Vašek Petr Petr.Vasek@pvt.cz
Středa Leden 17 09:42:58 CET 2007

No ja vytah podsviceni z jednoto rozbityho displeje.
Je to matnice, ktera ma zezadu ciry material, neco jako plexisklo, do ktereho jsou udelane
dolicky. O moc chytrejsi jsem z toho nebyl, proc ta matnice sviti rovnomerne, kdyz je zarivka
z jedne strany jsem teda nevymyslel. Ale sviti to moc pekne.

Masinka