Notebook Acer a bluetooth

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Leden 16 16:40:54 CET 2007

Trochu mimo misu, ale az budete nekdy zapasit s BT (hlavne s pribalenymi
ovladaci ktere byvaji docela na h....) tak zkuste tenhle postup :)

http://buger.czechian.net/pc/bluetooth.htm

BTW - kdy ikonka BT zcervena? Ja ji mam porad modrou at tam BT je
pripojeny nebo ne (mam klasicky BT na USB, drivery windowsoidni
nainstalovane vyse popsanym zpusobem).

JDrozd