Tyristor CKD

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 15 18:17:00 CET 2007

 15.1.2007, 18:11:06

To ze odpovedi na dotaz prijdou drive nez dotaz samotny je posledni
dobou zcela bezny jev, ale poskytovatel je v tom nevinne.
Proste v nejmenovane zahranicni laboratori vyrobí cernou diru (nebo
nejaku jinou potvoru), ktera narusi strukturu naseho vesmiru,
predevsim dojde k otoceni sipky casu, tedy nasledek predchazi pricinu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz