Zvonek na dveře

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 15 14:29:06 CET 2007

> Hmmmm. Mno, prisne podla definicie by sa to MIDI syntezatorom nazvat
> dalo, ale ako zvoncek by som to nechcel mat... :-)

:) Nicmene i Cakewalk pro DOS, pomerne uznavany soft na MIDI, mel
presne tento druh vystupu. Ani nemel arpeggiovou napodobeninu
vicehlasu...

> Mno to asi nehovorite o '2051... :-) A asi ani o ziadnej bizuterii do
> 100Kc, ze?

Ne, ale o '2051 nehovoril ani autor prispevku.

> Samozrejme - ale nie MIDI. Skor za hrst tranzistorov a ineho smetia.
> Pocul som take nieco co znelo ako stebotanie nejakeho vtaka...

Ale i MIDI, jak pisu. Holtek z klavesoveho nastroje a nekolika bity
mu tahat za snimace tlacitek. Jiste by to slo i bez multiplexeru.

A nebo, lepsi reseni, vzit si nejaky pekny brouk a la AY...

Vyhoda MIDI: muzete si stahnout a ve velmi dobre definovanem formatu
nahrat do masinky libovolnou pisen.

> Lenze to zase bud nie je za 100Kc alebo to nie je pekne.

Pekne je dosti vagni pojem. Na kvalitni hudebni vystup to jiste
stacit nebude, ono az na velmi extremni pripady na kvalitni hudebni
vystup vetsina MIDI implementaci nestaci, takze neni o cem se bavit.

Kdyz pisatel rekne, ze mu 16kHz vzorkovaci frekvence a 12 bitu
nestaci, nebo ze potrebuje minimalne 16hlasou melodii, muzeme se
bavit konkretneji.

MP