Zvonek na dveře

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 15 14:05:17 CET 2007

Marek Peca wrote:

> 1hlasne obdelnikem :)

Hmmmm. Mno, prisne podla definicie by sa to MIDI syntezatorom nazvat
dalo, ale ako zvoncek by som to nechcel mat... :-)

> Ne, rozumime si dobre. Ovsem na procaku, kterej dokaze generovat
> odporovym D/A prevodnikem PAL signal v realnem case se zvladne
> spousta veci.

Mno to asi nehovorite o '2051... :-) A asi ani o ziadnej bizuterii do
100Kc, ze?

> A ja tvrdim, ze kolem 100Kc se reseni vhodne pro zvonek
> najde.

Samozrejme - ale nie MIDI. Skor za hrst tranzistorov a ineho smetia.
Pocul som take nieco co znelo ako stebotanie nejakeho vtaka...

> Nejake 4 hlasy a jednoduche vzorky museji stacit. Ale jak jsem
> psal, komu by se prevzorkovani nelibilo, muze pouzit brouky do
> klaves, pripadne hotove analogove syntaky s jednoduchym 8bitovym
> rozhranim (tak jsem to take psal).

Lenze to zase bud nie je za 100Kc alebo to nie je pekne.
Mam tu napr. v sufliku hodenych zopar modulov z pohladnic...

wek