Budenie vykonoveho mosfetu zo 74HC logiky

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Leden 15 12:46:57 CET 2007

>A jaky proud se teda bude spinat?

Sice doplnujuce otazky uz neboli moje, ale kedze som to vlakno zalozil...
Ja potrebujem cca 5A. Vyzera, ze pre IRF540 by to mohlo stacit, pripadne
si mozem dovolit zvysit napajanie na 6V. Kazdopadne si to najskor
pomeram. Teraz este hladam informacie okolo istenia voci prepatiam, bude
to totiz umiestnene na streche s 2 - 3m dlhymi kablami medzi
tranzistorom a spinanou castou . Najst nieco rozumne k tejto
problematike nie je prave lahke. Zatial sa zda, ze by to chcelo mat tam
bleskoistku, tlmivku a varistor...

j.