Velky neomylny Paroubek zvysi ucinnost elektraren na 40%.

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Leden 15 10:04:21 CET 2007

Ono je vsude kolem nas spousta procesu ve kterych lze nekdy neskutecne snadno vyuzit kogeneraci
Napriklad z odpadni pary zadarmo parnim strojem 30kW + jeste tu prohannou paru pustit do radiatoru

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Monday, January 15, 2007 8:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Velky neomylny Paroubek zvysi ucinnost elektraren na 40%.

Taketo zvysenie ucinnosti je mozne velmi lahko a v praxi sa bezne pouziva najma pri paroplynovych cykloch. Vtip je v tom, ze odpadove teplo sa pouzije na ustredne kurenie a pripravu TUV. Preto maju zelenymi tak vychvalovane paroplynove cykly taku uzasnu ucinnost - straty sa takto ciastocne transformuju na zisky.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598