Vznášející se koule - funkce

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Leden 15 10:03:18 CET 2007

Netreba supra cievku, ale supra gulu. To ani elektromagnet netreba,
staci obyc. Ukazovali to prave ako demo supravodivosti u
vysokoteplotnych supravodicov, oblievalo sa to dusikom.

Ide to aj s diamagnetickymi zalezitostami, vid levitujuca zaba, ale to
uz treba zopar tesla (takze tam by asi bola ta supra cievka).

Samozrejme tie z conradu budu so spatnou vazbou. Ja som rozmyslal nad
tym, ako to spravit tak, aby sa ta gula dala lubovolne roztacat aj
zastavovat a aby pritom bola dostatocne stabilna, aj za cenu viacerych
cievok, ale je to nad moje matfyz schopnosti...

wek