AA 3200mAh

Raven raven@wo.cz
Pondělí Leden 15 08:33:57 CET 2007

Obavam se, ze nezalezi na samolepce na clanku. Ten vekslak nakoupil
bednu nejakych clanku, nechal si vyrobit lepky a futraly a cas od casu
to strci na aukro (mozna i jinam).
Vzpominam si jak jsem synovi koupil nekdy v zacatcich 90tych let do auta
koupil 4 suchy clanky. Vypadali moc pekne, krasna samolepky, ale auto se
ani nehlo. Toz jsem je zmeril a ejhle, naprazdno cca 1V. Tak me napadlo
odlepit samolepku a co nevidim! Dalsi samolepku made in DDR. I
prodavacky to pobavilo :-))

S pozdravem Raven