ATtiny26 - problem

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Leden 15 08:26:54 CET 2007

Zdravim.

   ak sa do programovania zamotala ina cast zariadenia mohlo dojst k
tomu, ze sa naprogramovali ine fuses. V tom lepsom pripade to su fuses
hodin. V pripade naprogramovanych cksel na inu hodnotu - priviest na
XTAL1 hodinovy signal v hodnotach jednotiek kHz (samozrejme to musi
podporovat programovadlo), a skusit preprogramovat fuses. Ak to je bit
SPIEN, tak pomoze uz iba paralelny programator.

Slavo Tomascik.
<REKLAMA> Co tak profesionalny programator? http://www.elnec.sk </REKLAMA>