Velky neomylny Paroubek zvysi ucinnost elektraren na 40%.

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Leden 14 14:17:02 CET 2007

pozri, u nas si Fico povedal ze bude tlacit na momopoly a ze znizi cenu
benzinu a plynu. Povedal to ked boli ceny ropy asi najvyssie v historii.
Po par mesiacoch klesli, takze klesli aj ceny paliv. Samozrejme to
zacali prezentovat ako obrovsky uspech tlaku na monopoly a jeho volici
mu to zbastili aj s navijakom. Proste niektore veci nevysvetlis. Pocul
som v radiu nejake ankety a jednoduchsi ludia to naozaj beru ze to on.
Plynarensky priemysel potom pri zniziovani cien napisal na fakturu ze
ceny sa znizuju koli vyraznemu poklesu cien ropy a posilnovaniu
slovenskej koruny. Ale ikvacom z dediny to nevysvetlis.... Proste ked si
zvolia spravneho tak sa aj elektraren da postavit s 80% ucinnostou.
b.